Gäst Yantra Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Kan vi inte göra så att alla här på fuska börjar på en värld sen kan vi skapa family elr nåt det hade varit ganksa roligt! bump~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Du hade ju quitat -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 men ska börja igen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 vilken server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Börja i silvera.. :P Har lite p set o skit ni noobz kan få :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 lvl alago? ne börja berylia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolly Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Vill ha någon att spela med på tibia värld kvittar men jag har en lvl 26 sorc på pacera.Men ni kan ju adda mig på msn om ni vill.Helst en non-pvp. Min msn e [email protected]! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Spelat för många servers för o börja om + jag har 10000 vänner på denna servern jag spelar nu. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ok men bara töntar spelar non-pvp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Då kan alla börja i Antica. Jag kör i aurea. Men antica är den första världen som kom ut. Så alla kan börja där då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ok men bara töntar spelar non-pvp :P Vilken värld och vilken level är du på där du spelar? Drar f*n upp en sorc o pkar dig snart. Så dryg. - Rullis - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Folk som inte orkar med pkning o war kanske spelar där..såna som blir huntade när dom dragit lvl 80 eller så. Dog 2 ggr i krig <_< j*vla drygt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg