Rallypack Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 duma dig! (skojja) men ännu mera lol. nu ser det ut som om jag har gjort ett dubbelinlägg. på vilka routes hittar man stenarna? Juste anklaga inte mej! :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 det har jag inte gjort. jag sa det till din kompis. Corpsgrinder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 SurMonkey take ìt easy lol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 silver wing får man av en gubbe i virdian, han är utomhus mot route 3 tror jag... klara alla gym i kanto och snacka med oak i pallet, så kan du åka till MT.silver där man längst in möter pokemon traner red, eller ash (you name it) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 du måste inte vara ett eko. jag har redan sagt det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 du måste inte vara ett eko. jag har redan sagt det där. Haha exakt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 du måste inte vara ett eko. jag har redan sagt det där. Han är ju ny här på fuska.se :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 han var ju antagligen läskunig innan han blev medlem, eller? då kan han ju ändå läsa andra inläget. eller är det för mycket bejärt av en som nyss har blivit medlem? P.S förlåt om det låter kränkande men jag är på ett stört humör just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 han var ju antagligen läskunig innan han blev medlem, eller? då kan han ju ändå läsa andra inläget. eller är det för mycket bejärt av en som nyss har blivit medlem? P.S förlåt om det låter kränkande men jag är på ett stört humör just nu. Det kan jag förstå!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jaja åter till ämnet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg