ceco Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag har funderat länge på detta om jag ska köpa ds men vet ej Fråger hur långt ifrån kan man chatta med en annan person på pichchatten`? kan man typ spara typ medelanden som en almenacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 man kan INTE spara medelanden, och köp den inte, köp en bärbar dator! har du en bärbar dator så köp ds... du kan ha 1000000000 fler spel på en dator. skaffa det istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Ja, du borde köpa DS eftersom det är väldigt bra. Rekommenderad längd för Pictochat är 10 meter, och nej man kan inte spara meddelanden. Det är ganska stor skillnad mellan en bärbar dator och ett DS, så det är inget man kan jämföra. Till exempel kan man inte ha en bärbar dator i fickan och det är väldigt olika spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 det har du rätt i men jag bara tipsar vad jag tycker är bättre. om du vill ha en nintendo konsoll tycker jag du sak vänta, det kommer nåt nytt snart igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 DS är 1 ½ halvt år gammal och Nintendos bästa bärbara konsoll, och dom gör nog inte nån mer uppgradering, så det kommer nog ingen ny bärbar konsoll på väldigt länge. Däremot kommer ju Wii snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 men JAG tycker o tror att efter 1,5 år så börjar ds bli gammalt så dom gör nog nått nytt nu. men ds är en skitbra bärbar grej som du borde köpa om du inte är rädd för uppföljarna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 har haft ganska många nintendo bärbara konsoller allt från game boy color till gameboy advace sen gameboy advance special silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Om du vill ha dom bästa spelen och dom roliga spelen så köp Ds lite :D Den äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Köp ett Vitt DS lite . Och ett hori protective filter så att skärmarna inte blir repiga. Sen köper du nintendos officiella väska. Spelen beror på vad du vill ha: Racing : Mario kart DS Action : Metriod Prime : Hunters Plattform : New super mario bros , Yoshis island 2 (kommer) RPG : Pokemon D/P (kommer) , Final Fantasy III Wario Ware , Phoenix Wright . Och som Strategi : Advance wars dual strike. Det finns så många men orkar inte skriva. Om du gilllade tex super mario 64 kan du ju köpa konverteringen till DS. Jag lovar dig att du kommer bli nöjd . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Var kan man köpa sånt där skydd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 typ DS e ju bara roligt om man har några andra kompissar som också har en eller om man spelar wi-fi Annars tycker jag att den SUGER :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 em.. det finns väl roliga spel som du tycker det är roliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg