Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ska nån skaffa Donkey konga?det verkar häftigt,men jag vet inte om jag ska ha det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 menar du donkey kong? kommer det komma?! har du bild på det? visa! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nej!jag menar donkey konga! det är ett spel som man spelar som DK och så får man sånna trummor till det typ.sen så spelar man på trummorna i spelet!så om man spelar på trummorna i verkligheten så spelar DK samma som du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Har sett trailern till Donkey Konga. Verkar lite ointressant att slå på några trummor hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja det är det jag inte gillade direkt jag tänkte köpa det men sen när jag såg trailerna på MGS the twin snakes bestämde jag mej för att skaffa det istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hah? jag fatta inte vadå går spelet ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Slå på en trumma till musiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Son-Gohan: Gå in på http://www.gametrailers.com och klicka på bokstaven "D", och ta sen på Donkey Konga, så kan du se trailern, då fattar du nog vad det är för spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 om du har bb då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 BarnBördahuset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 om det kommer till sverige får man såna trummor med då eller? Det såg rätt kul utt med dem trummorna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 borde det ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg