Pelleelle Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag surfade lite på youtube.com och hittade denna film. Det är rekordet på pokemon red version, han klarar det på bara 1:41:59 och han får INGEN skada!!! http://www.youtube.com/watch?v=hsM8N-Vi0xI Vad tycker ni? jag tyckte att det var väldigt imponerade. :) (P.S, han använde en emulator) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Han måste ha använt en trainer för att inte möta vilda pokémon, alltid träffa med attacker och få motståndare att alltid missa attacker. Det var imponerande att han nästan hela tiden tog närmaste vägen, vissa gånger kunde han ha flygit för ta få snabbare väg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Och han gick inte in i ett enda pokemon center mellan precis efter andra nålen och elite four heller. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 gillar sättet han får gyadors (stavning?) på. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Man blir imponerad!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 såg inte hela filmen för jag han inte. spelade han tills han fångat mewtwo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Är mycket impad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 har ni sett hela?? omg.. hittils (10 min) är han rätt så duglig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Fusk.. orka med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 klara blå på tio tim. och fånga alla sälsynta pkmn. ända "fusket" var att jag byte till mig pkmn från min pkmn röd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 men ofta du klarade det på tio minuter det tar en j*vla stund att gå igenom hela skiten han som spelade var väldigt bra förutom att han fuskade <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 såg inte hela filmen för jag han inte. spelade han tills han fångat mewtwo? Nä, bara tills han klarat e4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg