Avregistrerad Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Hej! När jag skulle spela lite CS 1.6 så märkte jag att jag var bannad! Jag har inte fuskat eller någonting sådant. Hur kan det då ha gått till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Då har antagligen någon annan spelat på ditt konto och fuskat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Då har antagligen någon annan spelat på ditt konto och fuskat :P Det behöver inte alls vara så. Jag har varit med om att admins har bannat en för att man hart kassa rates och så. Sen bror det ju på om du är steambannad eller serverbannad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag är bannad från Steam. Tycker det är så konstigt att bli bannad utan vidare >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Hmm.. det verkar ju mkt konstigt. Kan ju vara nåt pucko som har steambannat dej för kul. Redigerat 10 Augusti 2006 av Frobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Det går inte att vara bannad från steam, dock kan du vara bannad av VAC2. Detta gör att du inte kan spela på servrar med VAC2 igång (som dom flesta servrar har igång). Har servern inte VAC2 igång kan du spela där. Dock får du svårt att hitta en sån, bra server eftersom det är riskabelt att spela utan - alldeles för mycket fuskare. Men det behöver inte alls vara att du är VAC-bannad, du kanske endast är bannad från en server? En beskrivning, eller en bild på felmeddelandet vore inte helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Steambans Du kan nog överklaga bannen hos steambans.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 bara skicka ett mail till steam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 om han inte blir automatiskt unbannad så lär sånna inte gö nåt skillnad. bara att hoppas du blir unbannad hörru. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) sett att folk på fragbite klagar på att dom har blivit bannade utan att ha fuskat. Skumt. Redigerat 11 Augusti 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 sett att folk på fragbite klagar på att dom har blivit bannade utan att ha fuskat. Skumt. Det kallas bortförklaringar. Klart ingen vill erkänna att dom verkligen åkt dit för fusk?Du kan INTE överklaga ett ban som lagts av VAC om det inte är tydligt att det är fel. Är du bannad för fusk är det inte ens någon idé att tänka tanken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Tror ni att man blir bannad bara för att man fuskat? Det är beteendet också som gäller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg