Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Du kanske har teamkillat som en idiot i massa servrar så dom skickar mail eller nått till steam om att banna :blink: Eller Teamattackerat som en idiot :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) sen när gjorde då så att man kunde bli bannad pga betendet? VAC = Valve anti cheat. om du har blivit bannad från vac servrar alltså, Redigerat 14 Augusti 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Min kompis blev steambannad på 2 olika konton bara för han spelade så bra jag har inte blet steam bannad men blet bannad på många server p.g.a. dom trode jag cheatade någon kan ha som sagt Steambannat dig för skojjs skull Min andra polare blev bannad 7 månader efter att han cheatade så det kan komma senare ifall det e så du har cheatat sen tidigare också! Men liksom oftast e det såna som tycker dom e kassa som börjar cheata.... Undar du nåt så har du min email här [email protected] :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 sett att folk på fragbite klagar på att dom har blivit bannade utan att ha fuskat. Skumt. japp... vac bannar inte utan vidare, du kan ha fuskat för en månad sen och dom bannar dig först nu.. eller så har nån annan fuskat på ditt acc, ingen annan förklaring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 sett att folk på fragbite klagar på att dom har blivit bannade utan att ha fuskat. Skumt. vet ej vad jag ska säga men, Det är follk på fragbite detta >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Tror ni att man blir bannad bara för att man fuskat? Det är beteendet också som gäller! VAC bannar inte för beteende, bara för fusk.Dock kan en admin banna enbart från den server personen är admin för dåligt beteende och så, men då skulle han ju kunna spela på andra ställen. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 DOm kan ju ta fel ibland också... Jag blir ibland kickad från MTA därför jag gör nåt man inte får :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 sen när gjorde då så att man kunde bli bannad pga betendet? VAC = Valve anti cheat. om du har blivit bannad från vac servrar alltså, Aaa, använder man rasism och stör i spelet så blir man avstängd. Men jag tror inte permanent! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 sen när gjorde då så att man kunde bli bannad pga betendet? VAC = Valve anti cheat. om du har blivit bannad från vac servrar alltså, Om det är VAC så är det bara fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Najsarn Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Jadu, Har aldrig hört någon sådant tidigare! Redigerat 16 Augusti 2006 av Najsarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Det är VAC jag är bannad ifrån. Och Ja, jag har fuskat tidigare. Men jag fick ett halvårs ban för det. Har "avtjänat" det nu. Inte fuskat sedan dess (Har kunnat spela efter det första bannen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 sen när gjorde då så att man kunde bli bannad pga betendet? VAC = Valve anti cheat. om du har blivit bannad från vac servrar alltså, Ok. Jag missade att han skrev att han blev bannad av VAC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg