Gäst Youx Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Den var bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Den är ju skitrolig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag gillar inte Pokemon men denna var ganska rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) hehe orka, den var ju rolig ju... Dolphin: jag undrar hur du orkar klaga på allting som skrivs ?? Redigerat 13 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 hehe, omogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 skrattar altid när jag ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 haha pojkar i tonåren ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) Jag gillar inte Pokemon men denna var ganska rolig. Sådär eller rolig? Imba att svara i en tråd 2 ggr med 2 olika svar och inte ens säger varför man tycker så :P Jag gillade faktiskt denna lite eftersom de lyckats få ett ganska bra avsnitt till de skämten de drog. "Jättedildon" Torsten2 ^^. Det enda jag stör mig på med dessa filmer är deras svenska i undertexten... Särskrivningar sågott som hela tiden. Redigerat 19 Augusti 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 haha den va rätt så j*vla kul, men lite överdrivet mycket sexskämt. Dom borde ha lite normalt och kanske lite mer perversitet (e det ett ord???). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Den var skitrolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 :huh: Finner den absolut inge rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 :huh: Finner den absolut inge rolig. varför då den är kul om man förstår skämten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.