Gäst Kabby Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Om julklappar räknas så var det My Chemical Romance - The Black Parade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Melodic Rock Anthems Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Dark Tranquillity - Character Dark Tranquillity - Projector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donnie Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Tool - 10 000 Days Det krävs bara att ord för att beskriva den; Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Apocalyptica - Amplified 1996-2006 Rätt så okejj^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Snook - Vi Vet Inte Vart Vi Ska Men Vi Ska Komma Dit Megadeth - Countdown To Extinction Megadeth - Youthanasia Ginza rea :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donnie Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Igår kväll beställde jag Dark Tranquillity's nya skiva Fiction. Desvärre har den inte kommit än, så jag har inte kunnat lyssna någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 HHar inte köpt någon skiva på länge, men den senase var The Killers - Hot Fuss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 50cent-the massacre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Fronda - livet genom en pansarvagnspipa Redigerat 12 April 2007 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Igår kväll beställde jag Dark Tranquillity's nya skiva Fiction. Desvärre har den inte kommit än, så jag har inte kunnat lyssna någonting >_> skaffade den för längesedan! Tanka is teh shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Köpte Lars Winnerbäcks Efter Nattens Bränder för ett tag sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.