Gäst Youx Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 hur attackerar man andra användare de var en som döda mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 det finns en knapp i mitten av din avatar och det liv tryck ppå den sen så står det vem/vad du kan attackera men passa dig för villken lvl han har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) jag får spelet om 45 min Redigerat 25 Augusti 2006 av Kilimanjaro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 är det någon som vet hur man får stjärnor på sin pet ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Vet ej riktigt hur, jag fick bara en stjärna plötsligt på min. Kan vara nåt med hur bra relation du har me din pet, för jag har fullt hjärta med min pet som har stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 okej men hur får man en bättre relation då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerschi2 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 jag tycker att alla borde lira i new york, jag kan plevla upp alla till lvl 50, bara alla skiver till mig (jag heter: kerschi) elr adda min msn; [email protected] jag kan hjälpa er med alla frågor och saker. jag kan det mesta :P // kerschi2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Funkar spelet på mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 hmm. ja vet faktist inte när ja kollade på hemsidan så hittade ja inget om det, men du kan ju alltid testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Nu ska jag börja spela det iafa^^ Hoppas de e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Purple_Eclipse Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 är det någon som vet hur man får stjärnor på sin pet ???? Man får stjärnor om man composar eudemonen. Men vissa får stjärnor garanterat efter först utvecklingen, så som Lanir/Tinna, Cute/Gos och alla små björnar men man kan ha tur och få stjärnor på en "vanlig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 är det någon som vet hur man får stjärnor på sin pet ???? haha, jo ja vet det nu efter ett tags spelande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.