Hoppa till innehåll

Tv-spel + Tjejer

Bplay

Rekommendera inlägg

• Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Har aldrig ens hört talats om en tjej som har spelat nånting överhuvud taget på nån konsoll,utom The Sims då såklart

Om en tjej spelar tv-spel är det ett + enligt mig,ett till gemensamt intresse :P

Just det ja jag tänkte faktiskt inte på er två men om jag säger så här:

Ni två är de enda jag vet som spelar "spel" och är tjejer då förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt om tjejer och spel?

Tv-spel är elektronisk underhållning riktad mot dom som är intresserade, och hittills har det väl varit killar som spelat mest, och därför är marknaden anpassad så.

Men det är väl inget fel med att tjejer också spelar. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Många pojkar anser tv-spelande flickor som mindre attraktiva, det är ett av skälen till att många flickor inte erkänner att de gillar att spela tv-spel.

Det är också skillnad på att spela i flera timmar varje dag och en stund då och då, man säger ändå samma sak, att man spelar tv-spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gjort det asmånga gånger och hon är asbra!

Jag fattar inte hur hon hanterar flygplanen så bra! Hon kommer undan alla missiler jag skjuter :S Vissa tjejer är tuffa på tvspel. Men de flesta tjejer tänker mer på vänner, utseendet. Dem tycker inte att det är fel med tvspel men dem vill inte erkänna att dem gillar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...