PussyCat Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag känner inte så många tjejer som håller på med GTA och sånna saker de spelar mest The Sims och hästspel. Usch hästar gillar inte ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Har aldrig ens hört talats om en tjej som har spelat nånting överhuvud taget på nån konsoll,utom The Sims då såklart Om en tjej spelar tv-spel är det ett + enligt mig,ett till gemensamt intresse :P Just det ja jag tänkte faktiskt inte på er två men om jag säger så här: Ni två är de enda jag vet som spelar "spel" och är tjejer då förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 läs bara bonnies signatur... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Asså. det är sällsynt med tjejer som inte har eller åtminstonde gillar att spela tv-spel. Det är väl nästan exakt lika vanligt. Det ÄR lika vanligt, bara att det inte är ofta man hör om tjejer som spelar helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Tjejer brukar spela Habbo, The Sims. Och såna simulator spel. Många tjejer spelar Counter-Strike. Och det är en tjej som är en av Sveriges bästa spelare på Cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag skulle tycka det var trevligt om jag såg tjejer gilla TV spel mycket och kunna stå på sig och inte tycka det är för grabbigt bara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag känner en tjej som lirar cs-source .. vi brukar lira ibland. jäävligt snygg! Fyfasen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Syrran spelar ju cs så det är nog helt normalt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Min åsikt om tjejer och spel? Tv-spel är elektronisk underhållning riktad mot dom som är intresserade, och hittills har det väl varit killar som spelat mest, och därför är marknaden anpassad så. Men det är väl inget fel med att tjejer också spelar. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Många pojkar anser tv-spelande flickor som mindre attraktiva, det är ett av skälen till att många flickor inte erkänner att de gillar att spela tv-spel. Det är också skillnad på att spela i flera timmar varje dag och en stund då och då, man säger ändå samma sak, att man spelar tv-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Mmm tjejer pratar inte så mycket om vad de spelar offentligt. Men skulle vara kul och möta en tjej på Bf2 :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag har gjort det asmånga gånger och hon är asbra! Jag fattar inte hur hon hanterar flygplanen så bra! Hon kommer undan alla missiler jag skjuter :S Vissa tjejer är tuffa på tvspel. Men de flesta tjejer tänker mer på vänner, utseendet. Dem tycker inte att det är fel med tvspel men dem vill inte erkänna att dem gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.