Hoppa till innehåll

Scammed Wtf

Ravenger

Rekommendera inlägg

Omfg... när jag skulle skaffa Fiery WEapon enchant då gav jag matsen som kostade tolv guld till en kille, sen ignora han mig och gjorde sen när jag trada han "Target is Stunned", sen stack han bara...

Jag raporterade han till blizzard men: "Its nothing that we can do"

Zomfg?

Inte banna han? vafa*!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du vet väl att man kan trada enchants?

Lägg bara ditt vapen på "Will not be traded" - Rutan och se till att snubben har lagt enchanten och så lägger du matsen på "Will be traded" - rutan.

Du kan se om snubben kommer lägga enchanten genom att hålla musen över vapnet på "Will not be traded" - rutan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan bara säga att du får skylla dig själv. Att ge mats och betalning till okända är att be dem sticka med pengarna.

Fråga rl kompisar eller guild, så är risken mindre.

Och om man inte har nån kompis eller guild member som kan enchanta de då? Ja gav iallafall ut 70g till en som skulle köpa mitt mount men han köpte mountet å gav de till mig :P (anledningen va att han va rank 3 å ja va bara rank 1 så ja bad han köpa de åt mig :))
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Omfg... när jag skulle skaffa Fiery WEapon enchant då gav jag matsen som kostade tolv guld till en kille, sen ignora han mig och gjorde sen när jag trada han "Target is Stunned", sen stack han bara...

Jag raporterade han till blizzard men: "Its nothing that we can do"

Zomfg?

Inte banna han? vafa*!

Så du vet. Blizzard stänger alltid av folk när det går dåligt med deras ekonomi. Men hjälper inte folk som har betalat för spelet. Blizzard är inte schyssta!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en gång reporterade jag en som scammade mig, då skrev en Gm till mig ungeför såhära.. (kommer inte riktit ihåg)

Thanks for your report, we will take the approtiat (felstavning) action for this eller nått sånt.. :P hoppas han blev bannad! lol

Exakt så skrev en gm till mig me :P han som troligtvis blev bannad kalla mig noob hela tiden å när ja sökte efter group så skrev han i looking for grpuo cahtten: Dont invite him, he leaves u when u are in the middle of instance... Och varför han skrev så joo de va för att när vi va inne i Rfd så va ja tvungen att åka iväg, så ja leava partyt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...