ThePunisher Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 hej visste inte riktigt vart jag skulle lägga den, men det blev här vet någon något bra ställe där man kan ladda ner vapen ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 När jag använder vapenljud i rörande bilder så finns det flera tusen inbyggda i programmet jag använder. Däretill finns det tusentals sidor på internet med bara externa ljudeffekter. T ex http://www.partnersinrhyme.com/soundfx/warsounds.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 huh? det kostade pengar att ladda ner från den sidan vill ha något som är gratis (om det finns) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det gör det inte alls? Det är bara att plocka högerklicka > Spara mål som. I IE såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 "Spara länk som..." Med FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag älskar dig MeM ! Precis vad jag behövde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Tänk vad enkelt allting är tack vare Google. ^^ Det fanns ju ingen som hlest 'pikadoll'-ljud. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Hellojs! Finns ljud från vapen (även om jag inte vill kalla det kvalité och att det är svårt att få tag på specifika vapen) så finns det I allafall där. Finns även andra sorters ljud. Findsounds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 finns ljud på FLASHKIT.COM som är så himla bra och används av flash proffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 man kan ju ladda ner demo av spel & sedan gå in i sound mappen :) har gjort så en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 finns de så i alla spel? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 finns ljud på FLASHKIT.COM som är så himla bra och används av flash proffs Fast det är väldigt, väldigt mycket dåligt där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.