Gäst Bobby Orr Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vad tycker ni om Kungens uttalande om sultanen av Brunei? Jag tycker att kungen också är en människa så han får också säga som han vill precis som alla andra människor. MONARKI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Det tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jepp yttrandefriheten borde gälla för honom också. Han är en människa precis som vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Tycker jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vad skulle ni säga om Knugen [Hahaa] skulle vilja stänga av alla datorer och starta krig och dyrka s*tan? Jag skulle lätt säga att han också är en person och har yttrandefrihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Han kanske inte får säga vad som helst han representerar ju sverige. Tänk om Kungen var Facist och gick ut och sa det. j*vla vilken liv det skulle bli då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nej men dåså. Fatta att det jag skrev var ironiskt. Kungen får INTE säga vad han vill. Ner med monarki. Kungen har ingen makt alltså är han onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 helt onödig är han ju inte. Utan honom skulle vi inte ha ett fint slott att titta på i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Det var inte han som byggde slottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Fattar inte varför det var så farligt med att han sa att det var ett öppet land.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 inte ja heller... TJOHOOOO GISSA VEM SOM HAR SKREVIT TUSEN INLÄGG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.