Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 F = Fråga S = Svar F: Hur dör en mac användares hjärncell? S: Ensam F: Vad kallar du en Mac användare med 2 hjärnceller S: Gravid F: Om Du slänger ner en mac användare och en windows använare från en klippa. Vem faller först? S: Windows användaren, för Mac användaren behövde fråga åt vilket håll den skulle ramla. Hoppas ni förstår er på skämten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Dom va ju ganska roliga :) ... Men inte enormt roliga ;) 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 0/10 Sämst. Mac datorer är kraftullare än PC. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 0/10 Sämst. Mac datorer är kraftullare än PC. <.< Varför då??? Bara för du har en eller?Jag försöker inte vara negativ Cool, jag är dagens författare med 75 inlägg xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) 0/10 Sämst. Mac datorer är kraftullare än PC. <.< Det är så.. mac datorer är kraftfullare än PC har du använt en? EDIT:glömde ge poäng -100/10 Redigerat 13 Augusti 2006 av Beldur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Bra tänkt, men wtf, har aldrig hört att MAC användare är korkade. Hade kanske varit bättre med blondin eller norge skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Mac användare är inte korkade, men jag håller mig mest till pc än mac, (aldrig använt, och kommer inte göra det) Det är som TFT skärm och CRT skärm, hållar mig mest till TFT än CRT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Dålig jämförelse. Du håller dig mer till den sämre. Alltså, CRT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Wierd. Riktigt dåligt alltså. Om det hade varit tvärtom, alltså att skämten syftat på Pc istället, hade det bara varit jättedåligt men nu är det ju faktiskt så att det är mest proffs som använder Mac och mest hemmaanvändare och idioter som kör pc... Redigerat 14 Augusti 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Det ÄR tvärtom. Windows är mycket okraftfullare än mac. Och desseutom så har mac mycket bättre batterier eftersom apple är dom ända som använder Lithium batterier, som du kan ladda tomma eller halvfulla eller i vilket läge som helst utan att dom blir sämre. Jag använder ändå Windows eftersom all programvara kanske inte funkar på samma sätt till mac, men det är absolut inget fel på Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Och desseutom så har mac mycket bättre batterier eftersom apple är dom ända som använder Lithium batterier, som du kan ladda tomma eller halvfulla eller i vilket läge som helst utan att dom blir sämre. Vilket resulterar i att batterierna/laddarna kommer bli mer än 5x så dyrare. Redigerat 14 Augusti 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jasså? det var mycket... Bra att ha i Ipoden iaf... Eftersom jag inte är emot mac kan jag inte tycka att skämten var särskilt bra alls. Men det finns säkert många som gör det. 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.