HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ska paper mario2 komma till gamecube?! Det skulle ju vara konstigt med den grafiken till gamecube som har mycket bättre grafik än till papermario!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jaaa.Det ska komma till Gamecube! :) Och jag tror jag ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 äventyr och såna som golden sun final fantasy också. Ska iallafall köpa det till GC när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag tycker mest om äventyrs spel och skjutspel som medal of honer :D :D :D Det heter Medal of Honor. jag gillar action Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 En bokstav gör väl inget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 men asså cadå papper mario e det okså en sån här typ sak som e ganska gamal som kommer att komma i en spesiel cd som sonic megacollection och zelda collectors edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Bara spelen är roliga så gillar jag alla sorters speltyper :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag gillar också spel som är svåra som tar lite tid att klara!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 som typ Zelda -spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag gillar äventyrs spel som är kluriga och tar långt tid och klara som typ vissa zelda spel och sånt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag älskar pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Action,adventure och plattform men jag gillar de flesta spel som mario,link,DK,luigi m.m spelen gillar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg