ELF Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Skrivet 13 Augusti 2006 Är det någon här som tittar på Bullshit på 6:an? Inget slår det programmet. Det är verkligen bra. För er som inte vet så handlar det om övernaturliga saker och jaa, annat bullshit. Ex. En gång handlade det om vatten som kan köpas på flaska. Det skulle vara så bra och extra nyttigt. Det skulle komma från bergen och vara naturligt renat. Men nehe, det kom från fabriker som bara hade renat det ytterst lite. Det jag såg idag handlade t.ex. om Harmageddon (Jordens undergång). Den har bara skjutits upp hela tiden. Har den inte hänt ett år ska spår någon att det händer ett annat senare år. Men det hände ju inte då häller... BULLSHIT :meddum: Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Skrivet 13 Augusti 2006 hehe jag har inte missat ett avsnitt av det programet det äger fett Citera
LillBerra Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Skrivet 13 Augusti 2006 Jag har alla 3 säsonger på DVD. Riktigt bra :) Citera
Baf2 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 AA JAG SER FAST DET ÄR SNUSKIT IBLAND NÄR ALLA PERSONER GIVK RUNT NAKNA I STUDION Citera
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 Varför pratar aldrig den lilla killen för ? Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 venne...det är det som är lite kul..han gör ju typ allt kul Citera
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 har bara tittat lite en gång, var inte så bra. Citera
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 Vad snackar du om? inte bra?? Thats Bullshit! Det hyfsat nya PETA avsnittet var riktigt bra ;) Citera
Putside Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Skrivet 15 Augusti 2006 Men det är roligt när han bli arg å typ säger "Thats fucking bullshit you idiot!" :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.