Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 För någon dag sen gick jag ut på spelbutiken.se och såg att zelda twilight Princess skullle komma ut 21 spetember då tänkte jag vilken lättnad nu när man har väntat så jä*la länge.Men nej nej nu har dom skjutit upp spelet till den 12-november :angry: (jag menar det finns ju några som bokade det här spelet redan borta i april) kolla själv. http://www.spelbutiken.se/php-bin/list.php...view=kom&beg=no spelet ligger allra längst ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ja, det kommer ut samtidigt som Wii och det kommer en version till GameCube och en till Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag vet men då kommer det ju ut två konsoller samma månad PS3 kommer ut den 17 november det blir liksom för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Vi vet inte om det komme rut i november. Troligtvis gör den väl det, men du tänker väl ändå inte skaffa två konsoler, iallafall samma månad? Vi kommer få höra pris samt datum till wii först i nästa månad från nintendo själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 nej jag tänker bara att köpa wii men det var ju såhär att dom väntade ungefär ett halvår efter när dom hade släppt ut x-box 360 för att det skulle bli för mycket det är ju precis vad som kommer att hända nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, men den som väntar på nåt RIKTIGT gott (LoZ:TP) väntar alltid för länge ;) Redigerat 15 Augusti 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag har heller inte nåt emot det men det börjar kännas lite tjatigt nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag fattar inte att ni orkar klaga så extremt mycket ändå. Spelet har skjutits upp flera gånger och vissa har väntat sedan 2004 (då det först visades upp). Menar ni att ni inte skulle kunna hålla er en till två månader till bara för ett spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag fattar inte att ni orkar klaga så extremt mycket ändå. Spelet har skjutits upp flera gånger och vissa har väntat sedan 2004 (då det först visades upp). Menar ni att ni inte skulle kunna hålla er en till två månader till bara för ett spel? haha han har nog rätt ;) ja har inget emot att vänta för de blir nog en bra födelse dags present till mig :cool: :gitarr: + att ja tänker köpa Wii till Jul så den är åren kommer bli extremt bra :lol: ( ja tror de flesta kommer köpa Wii först eftersom PS3 kommer va så himla dyrt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag fattar inte att ni orkar klaga så extremt mycket ändå. Spelet har skjutits upp flera gånger och vissa har väntat sedan 2004 (då det först visades upp). Menar ni att ni inte skulle kunna hålla er en till två månader till bara för ett spel? Om man inte gräver ner i sin ficka och hittar en trisslott och skrapar fram 5 milj såklart.då tror jag att man kommer att köpa båda konsollerna. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Spelbutiken ändrar ju hela tiden,först 14 april,sen min födelsedag(21 maj) sen 21 sep, nu november. Hur mkt ska vi slå vad att dom skjuter upp det igen.. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) I know that! Jag påstod bara att spelbutiken e lögnhalsar.. :D Redigerat 15 Augusti 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg