Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag tror att min Wi-Fi är sönder för när jag kopplar in den står det att man ska koppla in den men den redan är inkopplad..snälla hjälp.. :unsure: :(

Skrivet

Aha du har nog köpt en sådan dära USB grej så man kan koppla upp sig till datorn i wi-fi.

Sorry jag vet inte vad som har hänt.

Kolla så att den sitter i ordentligt och att DSn kan kominusera med datorn. :cool:

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Kanske datorn inte uppfattar att den är i eller så kanske Nintendo Ds:et inte vet att den är i så vänta lite bara så kanske det fungerar.

Skrivet

hoppas du får det att fungera, man kan ju inte va så långt ifrån den så testa att stå lr sitta nära om du nu inte redan har gjort det lr det kan också var en fejk-grej, vart köpte du den? min kompis köpte en och den var fejk den funkade inte.... han köpte en ny den funka direkt men det ska nog gå skaru se... :)

Skrivet

Lol, bredband har han nog. Jag tror att det är något fel med hans USB, det var det med min, om man har haft en data, som man inte använder USB'n mkt med, så "Glömmer" datan bort att det finns en USB funktion. Detta kan även hända med minnet, därför är det viktigt att defragmentera då o då... Om jag vore du, skulle jag göra något av detta, funkar inte det, ska du kontakta din återförsäljare.

:P

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

prova att ominstalera eller använd en annan USB-port, jag har en port som är lite konstig ibland så prova med en annan :)

Redigerat av WASD
  • Skapa ny...