LiQuiDe Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jag tror att min Wi-Fi är sönder för när jag kopplar in den står det att man ska koppla in den men den redan är inkopplad..snälla hjälp.. :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Nu fattar jag inte riktigt. Man har ingen Wi-Fi. Det är väl bara något som finns på spel, alltså pratar du om din wireless router? *fattar ingenting* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 man kan köpa Wi-Fi..men när jag kopplar in den står det att det ine finns en ikopplad och att jag ska koppla in den... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Aha du har nog köpt en sådan dära USB grej så man kan koppla upp sig till datorn i wi-fi. Sorry jag vet inte vad som har hänt. Kolla så att den sitter i ordentligt och att DSn kan kominusera med datorn. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 jag har kollat det men den funkar ändå inte! :unsure: snälla hjälp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Kanske datorn inte uppfattar att den är i eller så kanske Nintendo Ds:et inte vet att den är i så vänta lite bara så kanske det fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 hoppas du får det att fungera, man kan ju inte va så långt ifrån den så testa att stå lr sitta nära om du nu inte redan har gjort det lr det kan också var en fejk-grej, vart köpte du den? min kompis köpte en och den var fejk den funkade inte.... han köpte en ny den funka direkt men det ska nog gå skaru se... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Eller så har du kanske inte bredband! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Lol, bredband har han nog. Jag tror att det är något fel med hans USB, det var det med min, om man har haft en data, som man inte använder USB'n mkt med, så "Glömmer" datan bort att det finns en USB funktion. Detta kan även hända med minnet, därför är det viktigt att defragmentera då o då... Om jag vore du, skulle jag göra något av detta, funkar inte det, ska du kontakta din återförsäljare. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 prova och gå inn på kontrol panelen och inn på instalera maskinvara eller lägg till maskinvara eller vad det nu heter... där kan du försöka att instalera om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 (redigerat) prova att ominstalera eller använd en annan USB-port, jag har en port som är lite konstig ibland så prova med en annan :) Redigerat 7 September 2006 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Vill bara kolla så att du använder Windows XP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg