Hoppa till innehåll

Fobier


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst newnameguy

>Stark Arachnofobi, lite Cancerofobi och Aidsfobi ^^

Hatar Insekter BTW(Getingar m.m.).

 

Detta är alltså ORGINALNAMN, jag har läst mycket om fobier förut.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fobi öhhhh....Det är väll vatten, kanske.

Då menar jag havet...

Som t.ex när jag åker te danmark med stenaline, om jag t.ex går ut på däck och båten är halvägs tänker jag

"Fy f*n om jag skulle rammla ut här. Mitt i ingenstans"

Och då kommer tankarna upp vad som finns i havet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är lite höjdrätt, i alla fall när jag är på höga höjder då får jag en massa tankar i huvudet. Tänk om jag skulle drilla ut och dö. Alltså så har jag Akrofobi och därför undviker jag höga höjder helst. Parishjul är värsta mardrömmen.

 

"Brunn-fobi" kan man väl säga att jag också har då jag var ruskigt nära att trilla i en när jag var 5-8 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt inte kommit på vad jag har för fobi än, men det kanske kommer snart. De flesta människor har minst en fobi så något är det väl.

Jag är lite rädd för kackerlackor. Eller. Jag tycker mest att de är äckliga.

Fobier kan ju bli för de mest konstiga saker. Jag har hört talas om någon som verkligen inte kunde titta på en knapp. Hon undvek alltid knappar på alla sorts kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry för att ja itne skrev så mycket innan.Men som sagt,ja har klaustrofobi,Fonofobi och Araknofobi.

 

Därför hatar jag att åka hiss.Om där finns trappor så använder man dom.Ja hatar osså spindlar.Om ja ser en Spindel på vägen Så går ja ut ur mitt rum.Hörs kanske lite fånigt men det är sant..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte en enda fobi. När jag var liten hade jag, men jag gav mig f*n på o övervinna dom o här står man idag fobifri. Jävligt skönt o kunna bibehålla lugnet i alla situationer osv.

 

Mehn för er som har fobier.. Försök göra allt ni kan för o övervinna dom. Det funkade för mig, borde väl göra det för er med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...