Gäst newnameguy Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) >Stark Arachnofobi, lite Cancerofobi och Aidsfobi ^^ Hatar Insekter BTW(Getingar m.m.). Detta är alltså ORGINALNAMN, jag har läst mycket om fobier förut. Redigerat 16 Augusti 2006 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 finns det igentligen något som skiljer fobi från något man "inte gillar"? Hur som helst så lider jag inte av en enda fobi,vissa tycker tom. att jag är rubbad för jag gör det mesta alla andra avskyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag ryser när jag ser typ 500 myror i en ända plats. Jag bara trampar på dem! GahhH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Fobi öhhhh....Det är väll vatten, kanske. Då menar jag havet... Som t.ex när jag åker te danmark med stenaline, om jag t.ex går ut på däck och båten är halvägs tänker jag "Fy f*n om jag skulle rammla ut här. Mitt i ingenstans" Och då kommer tankarna upp vad som finns i havet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag är lite höjdrätt, i alla fall när jag är på höga höjder då får jag en massa tankar i huvudet. Tänk om jag skulle drilla ut och dö. Alltså så har jag Akrofobi och därför undviker jag höga höjder helst. Parishjul är värsta mardrömmen. "Brunn-fobi" kan man väl säga att jag också har då jag var ruskigt nära att trilla i en när jag var 5-8 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Insekter - Entomofobi Fyfan vad jag hatar insekter, alla insekter ungefär. Speciellt Harkrankar och sånadär Nattfjärilar. Kan inte vara i samma rum som dom :s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag har faktiskt inte kommit på vad jag har för fobi än, men det kanske kommer snart. De flesta människor har minst en fobi så något är det väl. Jag är lite rädd för kackerlackor. Eller. Jag tycker mest att de är äckliga. Fobier kan ju bli för de mest konstiga saker. Jag har hört talas om någon som verkligen inte kunde titta på en knapp. Hon undvek alltid knappar på alla sorts kläder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Sorry för att ja itne skrev så mycket innan.Men som sagt,ja har klaustrofobi,Fonofobi och Araknofobi. Därför hatar jag att åka hiss.Om där finns trappor så använder man dom.Ja hatar osså spindlar.Om ja ser en Spindel på vägen Så går ja ut ur mitt rum.Hörs kanske lite fånigt men det är sant.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Har inte en enda fobi. När jag var liten hade jag, men jag gav mig f*n på o övervinna dom o här står man idag fobifri. Jävligt skönt o kunna bibehålla lugnet i alla situationer osv. Mehn för er som har fobier.. Försök göra allt ni kan för o övervinna dom. Det funkade för mig, borde väl göra det för er med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 jag har tuggummifobi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Räknas fjortisfobi? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) När jag var liten var jag rädd för att få vatten i ögonen så jag hade keps när jag duschade(var 3-4 år då) :unsure: Redigerat 17 Augusti 2006 av Humla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg