Gun Guy Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 I Safron City i Kanto , i Figting dojo Gymet är ledaren borta. Han är i en Grotta i Johnto men vilken grotta är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 om jag har förståt det rätt (men det har jag säkert inte) så ska han vara i grottan mellan earthquake city och mahogany town (grottan heter mt. mortar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Okej, Jag hitta honom och besegra honom men fick bara en sällsynt pokémon. Hur får jag Gymbaged? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 bara en sälsynt pkmn? bara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 jo men bara. det låter ju som om du inte vill ha sälsynta pkmn. prova att gå tilbaka till gymmet i saffron city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 jo men bara. det låter ju som om du inte vill ha sälsynta pkmn. prova att gå tilbaka till gymmet i saffron city. Jo, jag vill ha sällsynta pokémon men jag behöver Bagedgen mer. Det hjälpte inte att gå till gymet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 mmm.... då vet jag inte. kommer inte alls ihåg hur jag gjorde när jag klarade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 DAVE gissar bra! MT.MORTAR möter man blackbelt *** vad han nu hette? man får tyrough av honom som utvecklas till, hitmontop, hitmonlee eller hitmonchan! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 ja det var ju det ja sa. och jag sa inte att jag visste. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 jaja, någom som kan något avlägset uppdrag man kan göra om man annars spelat klart storyn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 starta ett eget ämne och gå inte off topic i andras ämnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg