hyldran0 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Själv har jag bara fyra 1. SuperMario World 2 2. The Legend Of Zelda: The Minish Cap (favorit) 3. Pokemon emerald 4. legoIsland 2 skriv gjärna vilket so m är ert favorit GBA spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag e inte så mycket för GBA längre så jag har inte så många spel Pokémon Ruby Pokémon Fire Red The Legend Of Zelda Minish Cap och så har jag två GB spel Pokémon Silver och nåt Super Mario spel som ni ser så har jag varit ett pokémon f*n när jag körde GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) Jag e inte så mycket för GBA längre så jag har inte så många spel Pokémon Ruby Pokémon Fire Red The Legend Of Zelda Minish Cap och så har jag två GB spel Pokémon Silver och nåt Super Mario spel som ni ser så har jag varit ett pokémon f*n när jag körde GBA. Det är väl inget har minst 6 pokemon spel : Pokemon Röd, Pokemon Gul, Pokemon Silver,Pokemon Guld, Pokemon Cristall (det var ju gb spel jag skrev in nu men jag ville bara gämföra med Futurama :P Och så har jag ju Pokemon Ruby, Pokemon Sapphire(ska köpa Leaf Green), Bionicle Ljusets Mask, Dragon Ball 1. Redigerat 17 Augusti 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Gba spel jag har: Pokemon Sapphire Pokemon Ruby Pokemon Emerald Pokemon Firered Ty 2 Bush rescue (eller vad det hette) ///sen vet jag inte om jag har mer, har inte spelen framme just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 1. Pokémon Ruby 2. Pokémon Leaf Green 3. Warioland 4 4. Golden Sun 5. Star Wars Episod II: Attack Of The Clones 6. Disney's Skattkammarplaneten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Bobble bubble och Pokemon gul och pokemon crystal till GBC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gohan Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag e inte så mycket för GBA längre så jag har inte så många spel Pokémon Ruby Pokémon Fire Red The Legend Of Zelda Minish Cap och så har jag två GB spel Pokémon Silver och nåt Super Mario spel som ni ser så har jag varit ett pokémon f*n när jag körde GBA. jag har 23 gba spel mitt favorit spel e pokemon emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Advance Wars 2 och Super Mario nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 ja har: 1.pokemon emerald (har kommit skitlångt) 2.madagascar operation penguin 3.catz sen har ja inte så mycket mer...:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Hmm KuruKuruKururin, Golden Sun 1&2, Mario & Luigi, nåt dåligt Pokémon(sapphire?), Advance Wars. Det var nog dem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Golden sun Golden sun 2 - the lost age Zelda: Minish cap Pokémon Sapphire Pokémon Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag har bara pokemon crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg