Red_fox2 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 nu har min dator fått damp igen. Jag har några nerladdade filmer på datorn(jag har laddat ner dom lagligt) men jag kan inte kolla dom för varje gång jag försöker kolla på dom så försöker mediaplayer få tag i nå codec och sen så misslyckas det och jag får bara ljudet från filmen... Hur kan jag fixa så den börjar funka normalt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Ladda ner vlc mediaplayer. Tror det va något med divx eller xvid, som gjorde att man kan kolla på de mesta av filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Har du bara provat i Mediaplayer eller funkar det inte i andra program heller? Mediaplayer brukar inte vara så bra på att hitta codecs nämligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Vet du vad. VLC får dina filmer och fungera korrekt i perfekt kvalite och bra fps! Drar inte så mycket CPU också. Skippa Mediaplayer, många av mina filmer kan inte Mediaplayer läsa ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 prova en annan film spelare. vilket format är det på filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 du kan gå in på undertexter. dom bruka kunna sånna saker(tror dom har en guide på ditt problem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.