Gun Guy Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag har hittat 2 pussel i ruins of alph. Jag tror den första ska föreställa Lugia och den andra Ho-Oh. Proplemet är att jag inte får ihop pusslerna. Kan någon ritta en karta eller komma på något anatt sätt att hjälpa mig eller ladda hit ett anat fusk som hjälper mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 det finns 4 pussel som föreställer: ho-oh, aerodactyl, kabuto och omastar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Var är dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 två är vid ruins of alph och det 3:dje är på route 45-46 (tror jag) och den sista har jag ingen aning om vad den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Var är dom? Kaboto pusslet är lite utanför ruins of alph och areodactyl pusslet är nedanför. De ser först OMÖJLIGA ut men de är lätt om man vet vad man ska göra. Jag har klarat alla utom omastar och jag trodde också att det var lugia. kaboto gör så att man kan möta:a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k. Löser man omastar kan man möta:l,m,n,o,p,q,r. Ho-oh:x,y,x. Areodactyl¨: rubbet tror jag <_< . Redigerat 3 September 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg