Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Skrivet 13 September 2006 Jag gillar Much Ado About Nothing :P Citera
Conaboy Skrivet 30 September 2006 Rapport Skrivet 30 September 2006 En av mina är Coach Carter Citera
Selene Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Gillar många filmer men tre klara favoriter är: Voices of a distant star Beyond the clouds, the place promised in our early days Underworld Redigerat 1 Oktober 2006 av Selene Citera
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Jag gillar "Fredag den 13:e"-filmer, och alla andra skräckfilmer, samt rysare... Jag är även väldigt förtjust i äventyrsfilmer... Alla genrer kan vara bra dock...;) Citera
Fusion Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Gillar mest action och komedi-filmer, som t.ex Snuten i Hollywood och liknande. Gillar både nya och lite äldre filmer. ;) Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Lord of the rings.... ;) Citera
Gäst Radicus Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Finns massvis med bra filmer. Varje gång jag ser Titanic får jag tårar i ögonen. Varje gång jag ser Hot Shots 1 & 2 tror jag att jag kommer spy av skratt. Sin City, Sagan Om Ringen filmerna, To Fast and To Furious 1 & 2, Blood - The Last Vampire, Almost Heroes, Men In Black 1 & 2, Almost Heroes, Black Sheep & Tommy Boy, Boogie Man, Pirates Of The Carribean, Star Wars osv. Citera
ajar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Var längesedan jag skrev här, gör upp en lista över genres: Thriller - Bodyguard Komedi - She's the Man Drama - Inside I'm Dancing Action - Inside Man Skräck - Gillar inte skräckfilmer Redigerat 4 Oktober 2006 av Ripto Citera
Tox Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Alla Star Wars ovh Sagan om ringen filmerna tillhör mina favoriter. Mumien 1 och 2 och Pirates of the Caribbean-filmerna är också väldigt bra. Citera
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 City of God, Full Metal Jacket & Oh, Brother where art thou? Och så är jag en stor fanatiker av både Star Wars, Star Trek och Sagan om Ringen. Citera
Putside Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Donnie Darko Napoleon Dynamite The Butterfly Effect Star Wars: The Empire Strikes Back Sagan om ringen; Del 1 Citera
Xade Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 Pirates of The Carribean filmerna är riktigt bra, men Orlando drar ner kvaliten lite. Måste ändå säga dem. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.