Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag gillar Much Ado About Nothing :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Conaboy Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 En av mina är Coach Carter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Gillar många filmer men tre klara favoriter är: Voices of a distant star Beyond the clouds, the place promised in our early days Underworld Redigerat 1 Oktober 2006 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag gillar "Fredag den 13:e"-filmer, och alla andra skräckfilmer, samt rysare... Jag är även väldigt förtjust i äventyrsfilmer... Alla genrer kan vara bra dock...;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Gillar mest action och komedi-filmer, som t.ex Snuten i Hollywood och liknande. Gillar både nya och lite äldre filmer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Lord of the rings.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Finns massvis med bra filmer. Varje gång jag ser Titanic får jag tårar i ögonen. Varje gång jag ser Hot Shots 1 & 2 tror jag att jag kommer spy av skratt. Sin City, Sagan Om Ringen filmerna, To Fast and To Furious 1 & 2, Blood - The Last Vampire, Almost Heroes, Men In Black 1 & 2, Almost Heroes, Black Sheep & Tommy Boy, Boogie Man, Pirates Of The Carribean, Star Wars osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Var längesedan jag skrev här, gör upp en lista över genres: Thriller - Bodyguard Komedi - She's the Man Drama - Inside I'm Dancing Action - Inside Man Skräck - Gillar inte skräckfilmer Redigerat 4 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Alla Star Wars ovh Sagan om ringen filmerna tillhör mina favoriter. Mumien 1 och 2 och Pirates of the Caribbean-filmerna är också väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 City of God, Full Metal Jacket & Oh, Brother where art thou? Och så är jag en stor fanatiker av både Star Wars, Star Trek och Sagan om Ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Donnie Darko Napoleon Dynamite The Butterfly Effect Star Wars: The Empire Strikes Back Sagan om ringen; Del 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Pirates of The Carribean filmerna är riktigt bra, men Orlando drar ner kvaliten lite. Måste ändå säga dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.