Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :(

Jo men f*n, av alla saker jag sett dig skriva i detta forumet (roliga filmklipp/bilder bla bla) så har du inte sagt en enda j*vla positiv kommentar. Har du inget bra att skriva kan du hålla fingrarna borta från tangetbordet och dra <_<
  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :(

ALLTSÅ KAN DU HÅLLA KÄFTEN OCH VARA POSOTIV NÅGON j*vla GÅNG??? DU ÄR SÅ j*vla ÄKLIG DIT FÖRBANAT ÄCKLIGA j*vla GODIS BARN!!! HAR DU EN DÅLIG UPPFOTRAN??? VAR POSOTIV EN ÄNDA j*vla FÖRBANAT GÅNG!!!!!!!!!!!!!! JAG FÅR CPET!!!!!! DET ÄR JAG PÅ BILDEN NÄR JAG SKRIVER DETTA!!!!

HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA......................HAHAHAHAHAHAH JAG ÄR GALEN!!!!!!!!!!!!!!!

Redigerat av No_Fear
Skrivet

Jaha. Inte för att jag inte tycker om Dolphin heller men du måste nog försöka kontrolera

din ilska.

Skrivet (redigerat)

ups... den fel citeringen var inte meningen. Jag skrev på fel ställe i inlägget

edit: så... felciteringen borttagen.

Redigerat av Guggo

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...