Burken Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :( Jo men f*n, av alla saker jag sett dig skriva i detta forumet (roliga filmklipp/bilder bla bla) så har du inte sagt en enda j*vla positiv kommentar. Har du inget bra att skriva kan du hålla fingrarna borta från tangetbordet och dra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag tycker den va bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :( Exakt. säg NÅGOT positivt, annars så behöver du inte skriva någonting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :( ALLTSÅ KAN DU HÅLLA KÄFTEN OCH VARA POSOTIV NÅGON j*vla GÅNG??? DU ÄR SÅ j*vla ÄKLIG DIT FÖRBANAT ÄCKLIGA j*vla GODIS BARN!!! HAR DU EN DÅLIG UPPFOTRAN??? VAR POSOTIV EN ÄNDA j*vla FÖRBANAT GÅNG!!!!!!!!!!!!!! JAG FÅR CPET!!!!!! DET ÄR JAG PÅ BILDEN NÄR JAG SKRIVER DETTA!!!! HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA,HUVEDEN SKA RULLA......................HAHAHAHAHAHAH JAG ÄR GALEN!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 20 Augusti 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) sätt in en länk av en bättre film da Redigerat 20 Augusti 2006 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Ge f*n i att sätta in filmer i min tråd!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Den var jättetråkig. Den var kort och grafiken var kass och musiken till videon riktigt störig. :( Jaha. Inte för att jag inte tycker om Dolphin heller men du måste nog försöka kontrolera din ilska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Haha, Biff film ju! asball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) sätt in en länk av en bättre film da Som du har gjort kanske ? Redigerat 22 Augusti 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 sluta felcitera, Guggo! filmen är iaf inte "Den Bästa Filmen Någonsin" som Burken säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) ups... den fel citeringen var inte meningen. Jag skrev på fel ställe i inlägget edit: så... felciteringen borttagen. Redigerat 22 Augusti 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 lol bra flim :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.