Zonix Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Nån som har hittat likbilen och har kört runt med den utan att vara inne i ett uppdrag? Jag har klarat av alla uppdrag(Ej 100%) asså alla boss uppgrag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Likbilen? Menar du begravningsbilen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lostinhell Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Nån som har hittat likbilen och har kört runt med den utan att vara inne i ett uppdrag? Jag har klarat av alla uppdrag(Ej 100%) asså alla boss uppgrag.. jag letar också efter en likbil.. Finns det inte nåt fusk så att man kan spawna en likbil ? Måste ha den fär att lämna in den på " Love Media "... Har klarat 50% exakt nu.. har gjort alla bossuppdrag o lite till :D Har nån hittat nån thunderodd ? Var finns den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 ska man inte få en Likbil av en tjej? du vet, när man har 50%? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gtacrazzman Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 vadå likbil av tjej??????????? skicka tillbaka :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 de e på san andreas man får likbilen av en flickvän Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Hallå?! LCS = liberty city stories xD xD xD xD Inte SAND AND ANDREAS xD xD xD xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 jag vet jag har det man har den på ett uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satans_93 Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) har klart spelet men aldrig set en lik bil utom på uppdragen har nyss läst att den finns backom ett sjukhus på andra eller tredje ön (kommer inte riktigt ihåg vilken) men har inte kollat själv :D ps.vad ska du ha likbilen till Redigerat 29 September 2006 av satans_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg