Tox Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag har redan börjat, började i onsdags. Inte så dåligt! Skit bra ny skola :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Min storebror började en i måndags, en hel vecka innan mig! Ganska konstigt, synd att han inte fick njuta lika länge av sommarlovet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Det ska bli jävligt roligt. Jag är sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jak er pådä klad åk läsen hest. och det betyder? Oj jag knäkte koden nu vad det betyde :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Vill inte börja skolan igen, men det blir lite långtråkigt av att inte göra något så det ska faktiskt bli skönt att få göra något igen. Har bara suttit hemma hela lovet :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 azzå lixom man saknar juh sina p00lerz!! lol. Kommer möta min flickvän lite oftare, möter kompisar oftare plus att jag äntligen slittar sitta hemma och slöa 24/7. Läxorna kmr dock att va SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Känns väl ok xD Undrar vad man får för tider o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 våran nya rektor har tagit bort alla läxor :cool: annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 tycker det ska bli skit tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 våran nya rektor har tagit bort alla läxor :cool: annars tycker jag att det kan vara kul första veckan sen.. sen vill jag ha lov igen :visslar: Ska man verkligen tro på det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Det kommer bli fett chill om jag ska vara ärlig. Nya ämnen som man är intreserad av, polarna och lärarna med humor B) Saknar skolan lite faktiskt :/ OMFG, NF=PLUGGIS!!!! Men, mjao.. Ska bli kul, nytt plugg, nya klasskamrater, nya lärare, schysst linje. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 ja ja det e väl lika tråkigt & börja skolan varje år eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.