wario Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 bästa gubbe?? sj är det typ alla utom "yoshumitsu"och taki men bäst av dom alla är KILIK!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Först är det Link,sen Voldo och sen den där tjejen med pisk svärdet jag kan båda dom är as svåra attackerna när alla svärds delar åker in i fienden. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Mina e Taki o självklart Mitsurugi!! :D Redigerat 20 Augusti 2006 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Mina är Rephael,yoshumitsu och nightmare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 kilik nightmare o maxi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag gillar Kilik. men alla säger att han är så feg :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Har många favoriter men Mitsurugi är ändå bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag gillar Kilik. men alla säger att han är så feg :unsure: de tycker han är feg för att han äger. med kilik kan ja helt stoppa motståndaren från att röra mig, håller honom i luften med combos så faller han ner med 3/5 - 1/2 liv kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 :P Jag gillar Kilik. men alla säger att han är så feg :unsure: yepp.............just drf e han fegis gubbe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Klart, nightmare och Voldo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Voldo! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Min är Nightmare sen Link och lite Charade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg