TheUnnamed Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Robinho är väl en vänsterytter? Om inte, så är det alltid roligt att experimentera. :) Simpsons, hehe, det är därför det kallas för drömlag, men det där är dröm avbytarbänk eller något. :P Nog brukar väll robinho spela forward kan ha fel men det är kul att exprimentera iaf. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) 4-2-2-2 lehman Lauren canavaro terry a.cole pirlo virea hleb robinho/wallcott henry ronaldihino Redigerat 21 Augusti 2006 av AdaM.oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Du har nog missat att Zambrotta har stuckit till Barcelona ;) Men så här är min. 4-4-2 G.Buffon (Juve)- Ersättare, Casilias! Zambrotta(Barca) Cannavaro(Real) Thuram(Barca) A.Cole(Arsenal) --------------------------------------------------------------- F.Ljungberg (Arsenal) Pirlo(ACmilan) Emerson (Barca) C.ronaldo(ManUnited) --------------------------------------------------------------- A.del Piero(Juve) T.Henry (Arsenal) Jag önskar också att alla dem spela i Juventus! Del Piero tveksamt kanske men han löper otroligt bra och är mycket delaktig så att T.Henry som är otroligt snabb kan få bollen och göra mål. Del Piero var en stjärna förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Du har nog missat att Zambrotta har stuckit till Barcelona ;) Men så här är min. 4-4-2 G.Buffon (Juve)- Ersättare, Casilias! Zambrotta(Barca) Cannavaro(Real) Thuram(Barca) A.Cole(Arsenal) --------------------------------------------------------------- F.Ljungberg (Arsenal) Pirlo(ACmilan) Emerson (Barca) C.ronaldo(ManUnited) --------------------------------------------------------------- A.del Piero(Juve) T.Henry (Arsenal) Jag önskar också att alla dem spela i Juventus! Pelé var också en stjärna förut men skulle inte ha han i mitt 2006 drömlag endå :P Men Del Piero satte ju en straff i en VM-final så han e ju bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Du har nog missat att Zambrotta har stuckit till Barcelona ;) Men så här är min. 4-4-2 G.Buffon (Juve)- Ersättare, Casilias! Zambrotta(Barca) Cannavaro(Real) Thuram(Barca) A.Cole(Arsenal) --------------------------------------------------------------- F.Ljungberg (Arsenal) Pirlo(ACmilan) Emerson (Barca) C.ronaldo(ManUnited) --------------------------------------------------------------- A.del Piero(Juve) T.Henry (Arsenal) Jag önskar också att alla dem spela i Juventus! Men enda skillnaden är att Del Piero spelar fortfarande fotboll, och det var han som faställde resultatet till 2-0 mot Tyskland i VM. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Du har nog missat att Zambrotta har stuckit till Barcelona ;) Men så här är min. 4-4-2 G.Buffon (Juve)- Ersättare, Casilias! Zambrotta(Barca) Cannavaro(Real) Thuram(Barca) A.Cole(Arsenal) --------------------------------------------------------------- F.Ljungberg (Arsenal) Pirlo(ACmilan) Emerson (Barca) C.ronaldo(ManUnited) --------------------------------------------------------------- A.del Piero(Juve) T.Henry (Arsenal) Jag önskar också att alla dem spela i Juventus! Nog han ronaldinho spela forward men han e oftast mittfältare. men I GOAL's GOAL ADWARD så satte dom han som anfallare i en 4-3-3 uppställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Ronaldinho är ofta i mittfältet för att ta hand om bollen och få sina forward på rätt ställe. HappyHenke, Del Piero är en säker straffskjut. Honom kan man lita på ^^ Ingen diva alls heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 mv.Isaksson hb.Östlund mb. Cannavaro Mb. Nesta Vb. Carlos hm. Cristiano Ronaldo Mf. Ballack vm. Källstöm Henry Zlatan Kuranyi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Hmm den elvan var ganska svensk va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Målvakt: J. Lehmann Vänsterback: A. Cole Mittback: R. Ferdinand Mittback: F. Cannavaro Högerback: Cicinho Vänstermittfältare: F. Malouda Mittmitt: Juninho Mittmitt: S. Gerrard Högermittfältare: F. Ribéry Anfallare: W. Rooney Anfallare: Robinho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Enlig mig är det där en grym elva Foxy! Enda som är frågetecknet är A.Cole (Jag vet att jag också tog han). tycker han har blivit sämre i chelsea känns som han är på väg neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Målvakt: Rami Shabaan :P (lite svensk måste jag vara efter hans senaste framgångar) Högerback: Rafael Márquez Mittback: Philippe Mexes Vänsterback: Carles Puyol Vänster yttermittfältare: Alexander Hleb Vänster Defensiv mittfältare: Daniele De Rossi Central Mittfältare: Cesc Fabregas Höger Defensiv mittfältare: Christian Chivu Höger yttermittfältare: Tomas Rosicky Central anfallare: Luca Toni Andre anfallare: Thierry Henry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.