ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Vad ska man egentligen använda solglasögonen till på Super Mario Sunshine? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Ingenting. Allt som händer är att skärmen blir lite mörkare och man ser coolare ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Bah, då gör de ju ingen nytta. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Det är väl bra att ha på ljusa ställen (?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Nja, eftersom det bara är ett spel tror jag inte det spelar någon roll om man har solglasögon eller inte. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Nä, för jag har försökt att kolla om man ser någon speciell sak med solglasögonen men det gör man inte så då måste det vara för att Mario ska se cool ut. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Japp, det är bara för att se cool ut :) Sedan kan du också fixa till dig en hawaii skjorta som gör att du ser ännu grymmare ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Japp, det är bara för att se cool ut :) Sedan kan du också fixa till dig en hawaii skjorta som gör att du ser ännu grymmare ut :P Wow, var får man tag i den? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Du måste klå spelet, sedan prata med samma kille om du pratade med för att få solglasögonen. :) Det finns också en till hemlighet. Om du skaffar alla 120 shines, så får du en annan filmsnutt när du klår spelet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jag antar att när du säger "klå", menar du att klara spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Japp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag har hört att det finns sandaler också, eller är det bara rykten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg