Hoppa till innehåll

Bra, Gratis Brandvägg

Avregistrerad

Rekommendera inlägg

Hej!

Söker bra och gratis branvägg och virusprogram. Som anti-virusprogram har jag redan "AVG free" och "Ad-Aware". Vill ha några andra också. Dock inte "Avast". Testat det, tyckte inte om det. Det får inte heller vara en trial. Utan en som man alltid kan ha utan att behöva ladda ner det igen.

Redigerat av Orzon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol du tror väl inte du kan få ett bra gratis finns olagligt vis också hehe men jag tror inte du kan få tag i bra gratis

Lilla vän...

ZoneAlarm är en av de bästa som finns, och att den är gratis gör det inte sämre.

Den räcker gott och väl och har precis allt man behöver.

Sen som antivirus, satsa på AVG som du redan hade Orzon, Norton suger stenhårt, och mcAffee har jag inte haft på länge, så det kan jag inte uttala mig om. Men AVG är helt klart bäst.

Fler saker du kan behöva ha är Spybot Search&Destroy och CCleaner, möjligtvis också Hijackthis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Söker bra och gratis branvägg och virusprogram. Som anti-virusprogram har jag redan "AVG free" och "Ad-Aware". Vill ha några andra också. Dock inte "Avast". Testat det, tyckte inte om det. Det får inte heller vara en trial. Utan en som man alltid kan ha utan att behöva ladda ner det igen.

Det finns väö inte så bra anti-virus system som är gratis?

själv har jag nod32

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol du tror väl inte du kan få ett bra gratis finns olagligt vis också hehe men jag tror inte du kan få tag i bra gratis

Typ alla gratis program är bättre än dom du betalar för.

Back to topic: NOD32 är ett bra Anti-virus det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...