Avregistrerad Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 (redigerat) Hej! Söker bra och gratis branvägg och virusprogram. Som anti-virusprogram har jag redan "AVG free" och "Ad-Aware". Vill ha några andra också. Dock inte "Avast". Testat det, tyckte inte om det. Det får inte heller vara en trial. Utan en som man alltid kan ha utan att behöva ladda ner det igen. Redigerat 19 Augusti 2006 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Brandvägg : Zonealarm är rätt bra. Pest control är ett bra spionprograms letare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 lol du tror väl inte du kan få ett bra gratis finns olagligt vis också hehe men jag tror inte du kan få tag i bra gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Vill inte ha några olagliga vis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Du kan använda outpost och nod32 i 30 dagar det finns ej bra virusprogram som àr gratis. Om du gillar dessa program så kan du väll köpa dom programen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Ja, Ska nog köpa NOD 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 macafee elelr norton tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 lol du tror väl inte du kan få ett bra gratis finns olagligt vis också hehe men jag tror inte du kan få tag i bra gratis Lilla vän... ZoneAlarm är en av de bästa som finns, och att den är gratis gör det inte sämre. Den räcker gott och väl och har precis allt man behöver. Sen som antivirus, satsa på AVG som du redan hade Orzon, Norton suger stenhårt, och mcAffee har jag inte haft på länge, så det kan jag inte uttala mig om. Men AVG är helt klart bäst. Fler saker du kan behöva ha är Spybot Search&Destroy och CCleaner, möjligtvis också Hijackthis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Hej! Söker bra och gratis branvägg och virusprogram. Som anti-virusprogram har jag redan "AVG free" och "Ad-Aware". Vill ha några andra också. Dock inte "Avast". Testat det, tyckte inte om det. Det får inte heller vara en trial. Utan en som man alltid kan ha utan att behöva ladda ner det igen. Det finns väö inte så bra anti-virus system som är gratis? själv har jag nod32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 lol du tror väl inte du kan få ett bra gratis finns olagligt vis också hehe men jag tror inte du kan få tag i bra gratis Typ alla gratis program är bättre än dom du betalar för. Back to topic: NOD32 är ett bra Anti-virus det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.