oskarebast Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 får man spamma i detta forum? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Nej, det får du inte eftersom reglerna gäller här också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskarebast Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 jag är ny här <.< så var inte elaka om jag råkar spamma (har erfarenheter) xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 hur kan man råka spamma? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ja, instämmer. Hur kan man råka det??? möjligtvis om man uppfattar omgivningen ungefär 50 gånger snabbare än normalt eller nåt liknande. Alltså det där var inte ens riktigt roligt, om du försökte få oss att skratta. Då, min vän, kan jag säga dig att du misslyckades väldigt rejält. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Han menar om ni tolkar hans inlägg som ett spamminlägg så ska ni inte ta illa upp för att han är ny här -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Nej det tror inte jag, jag tror han försökte vara rolig. Fast han kan också vara totalt okunnig om hur man använder de svenska språket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Om du nu skulle råka spamma så gör det inget. Du får bara en varning eller två och blir avstängd från forumet på livstid om du gör det flera gånger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskarebast Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Nej det tror inte jag, jag tror han försökte vara rolig. Fast han kan också vara totalt okunnig om hur man använder de svenska språket :P Klart jag kan svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Det du har skrivit i den här tråden är ju rättstavat och tolkas inte som spam. Men om du vill spamma någonstans så föreslår jag att du ansöker medlemskap i ett gruppforum. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ripto: Yepp. Oztown finns men seriöst ska det hållas vid en gräns. ;) Kan inte skriva om känslomässiga förhållanden eller politiska teorier m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ni som ens svarar i tråden "råkar" spamma ganska mkt. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg