Gäst data-typen Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 om det här ämnet räknas som en omröstning så lås det bra men det finns mer än 10 banor så jag kunde inte göra en omröstning här är banorna som finns: slotts banor: 1.utanför slottet 2.slottet 3.slottsgården vanliga banor: 1.bob-omb battlefield 2.whomps fortress 3.jolly roger bay 4.cool cool mountain 5.big boos haunt 6.hazy maze cave 7.lethal lava land 8.shifting sand land 9.dire dire docks 10.snowmans land 11.wet dry world 12.tall tall mountain 13.tiny huge island 14.tick tock clock 15.rainbow ride bowser banor 1.bowser in the dark world 2.bowser in the fire sea 3.bowser in the sky karaktär banor 1.gomboss challange 2.king boo challange 3.chilly chef challange secret star banor 1.princess secret slide 2.sunshine isles 3.the secret fortress 4.? block 5.behind the waterfall 6.the secret under the moat 7.over the rainbows min favorit bana är wet dry world Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 om det här ämnet räknas som en omröstning så lås det bra men det finns mer än 10 banor så jag kunde inte göra en omröstning här är banorna som finns: slotts banor: 1.utanför slottet 2.slottet 3.slottsgården vanliga banor: 1.bob-omb battlefield 2.whomps fortress 3.jolly roger bay 4.cool cool mountain 5.big boos haunt 6.hazy maze cave 7.lethal lava land 8.shifting sand land 9.dire dire docks 10.snowmans land 11.wet dry world 12.tall tall mountain 13.tiny huge island 14.tick tock clock 15.rainbow ride bowser banor 1.bowser in the dark world 2.bowser in the fire sea 3.bowser in the sky karaktär banor 1.gomboss challange 2.king boo challange 3.chilly chef challange secret star banor 1.princess secret slide 2.sunshine isles 3.the secret fortress 4.? block 5.behind the waterfall 6.the secret under the moat 7.over the rainbows min favorit bana är wet dry world coolt synd att jag hade det hära spelet till n64 är det samma banor endå ir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 1. Utanför slottet. Jag ÄLSKAR att klättra upp för västra väggen med Luigi!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Under the waterfall, vad är det? Men annars bomb omb battlefield och jolly roger bay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Nja.. jag tror ... bomb omb:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 big boos haunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg