Hoppa till innehåll

Mer Sex I Skolan!


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Intressanta ämnen kan man mycket om utan skolan, så skolan kan lika gärna sluta, dom lär en ingenting... Google ftw?

 

hahahah sant, så sant. Men de finns ju faktiskt ungdoms sidor, sök på typ "hur man hånglar" så kommer det en ungdoms sida. Jag vet det på grund av att jag ville på reda på hur man hånglade, LOL.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har haft det. Men alla skolor brukar ju få det i början av 5:an-6:an.

 

Inte vi, vi har inte haft ett skit än så länge. Tjejerna har haft det. :o

Men killarna får inte ha för att det är typ 2 st som bråkar och snackar om "kn*lla" hela tiden, så de förstör för alla kan man säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har tyvärr hört en historia om en äldre lärare som tog med sig sin man till en mellanstadieklass när de skulle ha sexualkunskap första gången. Mannen och kvinnan hade sex mitt på kartedern och barnen skulle "se & lära" och fråga frågor. Det hände i USA, var annars?

Barnen blev livrädda. Tänkte direkt på denna hemska historia när jag läste trådens namn haha, och att det var Rowyn som var författarn skrämde bort mig lite. ><

 

Det låter väl lärande va? Eller? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har inte haft någon deirekt sexualundervisning hittills. Mest har det handlat om kroppen och puberteten och varför/hur man man onanerar (en sak jag kommer ihåg som min 59-åriga lärarinna sa, med väldigt stor entusiasm: Det är faktiskt helt normalt att tjejer också gör det).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att det blir så mycket gjort om det är tillåtet att ha sex i skolan. Visserligen så får man ju pussas men sex får man ju inte ha.

 

HEHEHEHE :P

 

Tror du att man har sex på kurserna eller :blink: !

 

Eller är det jag som är dum bara :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att det blir så mycket gjort om det är tillåtet att ha sex i skolan. Visserligen så får man ju pussas men sex får man ju inte ha.

 

HEHEHEHE :P

 

Får och får? Klart man får. Det bestämmer man väl själv. Och jag menade inte att barn ska ha sex bildligt talat i skolan. Läste du ens vad jag skrev? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...