Slasktratt Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Kan inte vara att den är så lång. Då är det säkert ett tv serie som är sedan plötsligt ihopsatt till en. Vem f*n orkar se en 87 timmars lång film? ;) Jag har/har haft den. :) Bara för att det var världens just då längsta film, jag har inte sett nånting av den. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Kan inte vara att den är så lång. Då är det säkert ett tv serie som är sedan plötsligt ihopsatt till en. Vem f*n orkar se en 87 timmars lång film? ;) Vad kostade filmen? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 @Dolphin: Om man gör en film på 87 timmar vill man nog snarare slå ett rekord än att vilja att det ska bli en bra film. ;) Jo men det fattar jag väl också, det finns ju ingen som gör en film på 87 timmar och förväntar sig något roligt resultat. Så som jag ser det så är filmen "igenkänd" bara på grund av längden på filmen. Någon som orkar kolla på en 87 timmar lång film? Det tar nog några veckor och kolla på en sådan film om man finner ork till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Kan väl inte vara så svårt att göra världens längsta film, ingen överansträngning direkt... Kan finnas filmer som är längre än 87 timmar men knappast att man orkar se dem. Fanns en film som var ganska lång... något i stilen California, den var omkring 20 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Det är konst <_< . Filmen är ju rätt kritikerosad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Längsta filmen jag har sett är Children of Dune. Det började som en serie som sedan klipptes ihop till en film. Minns inte exakt men har för mig att det var tre skivor med sex timmar på varje. Så totalt var den 18 timmar. Något jag minns säkert är att det tog mig en vecka att se alltihop. Men den var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 http://imdb.com/title/tt0284020/ Är inte insomnia en sjukdom som gör att man har sömnsvårigheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Nja, en insomniac är en sömnlös person, och rent uppslagsmässigt betyder insomnia sömslöshet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Står att filmen handlar om olika saker. Musikvideos, dikter, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.