HemPC Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Tycker ni att jag ska köpa Fable 2 istället för World of Warcraft? Jag har alltid velat köpa WoW, men nu när Fable 2 ska släppas vet jag inte vilkat jag ska välja. Så, vad säger ni, Fable 2 eller World of Warcraft? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 WOW FTW! Fable2 kommer du tröttna på och wow kommer du inte bli missnöjd på. Testa gratistrailern och se hur det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 skaffa inte wow! först bliru asberoende sen så kommer du lira de i flera år och du måste paya 14 dollar i månaden. skaffa fable istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Fable då? Paya 500kr och efter2veckor kasta bort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Fable är kul ett tag, sen klarar man ut det eller tröttnar. Wow räcker länge, och även om man tröttnar så kan man fortsätta igen senare, för det klarar man aldrig ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jo, man blir lätt beroende av wow. Men om man inte tänker på d så e wow nog d bästa valet=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 wow ? >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Fable 2 är nog skojigare! fast de kan man klara ut då när man har klarat ut de då blir de nog tråkit! så satsa på WoW iställe.. ;) tröttnar man aldrig på! (och går inte å klara ut) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men wow om du börjar kan du ju spela hur mkt du vill tills game cardet tar slut för du kan ändå alldrig klara ut de.. så satsa på wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HemPC Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Hmm... Ni verkar tycka att WoW är det bästa valet. Tackar alla för svar. (Fortsätt gärna att hjälpa mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Svår fråga, Dom tillhör ju inte samma genre. Men är du beredd att lägga ner flera timmar i veckan så är nog wow bästa valet, har du mindre tid så är fable bättre, även om det inte räcker så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg