Nomatic Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Just nu är vi 18 elever i klassen. Kommer dock börja sex till, inga fler. Var inte ni typ fyra i eran klass för inte allt för länge sen?.. Själv så har man tagit studieledigt så jag har ingen klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Just nu är vi 18 elever i klassen. Kommer dock börja sex till, inga fler. Var inte ni typ fyra i eran klass för inte allt för länge sen?.. Själv så har man tagit studieledigt så jag har ingen klass. f*n va soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Just nu är vi 18 elever i klassen. Kommer dock börja sex till, inga fler. Var inte ni typ fyra i eran klass för inte allt för länge sen?.. Själv så har man tagit studieledigt så jag har ingen klass. Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 24st. 16 killar 8 tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 27 bland annat 3 svenskar :o resten utlänningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Just nu är vi 18 elever i klassen. Kommer dock börja sex till, inga fler. Var inte ni typ fyra i eran klass för inte allt för länge sen?.. Själv så har man tagit studieledigt så jag har ingen klass. Vad menas? Att jag har tagit ledigt från skolan & ska börja i skolan igen nästa termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Just nu är vi 18 elever i klassen. Kommer dock börja sex till, inga fler. Var inte ni typ fyra i eran klass för inte allt för länge sen?.. Själv så har man tagit studieledigt så jag har ingen klass. Vad menas? Att jag har tagit ledigt från skolan & ska börja i skolan igen nästa termin. Hur kom det sig att du ville ha ledigt? (Nyfiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 27 bland annat 3 svenskar :o resten utlänningar Typ som min klass då! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 27 bland annat 3 svenskar :o resten utlänningar Typ som min klass då! ;D Bor ni i rosengård eller? ;-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 27 bland annat 3 svenskar :o resten utlänningar Typ som min klass då! ;D Bor ni i rosengård eller? ;-p Norrliden ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Just nu är vi 18 elever i klassen. Kommer dock börja sex till, inga fler. Var inte ni typ fyra i eran klass för inte allt för länge sen?.. Själv så har man tagit studieledigt så jag har ingen klass. Vad menas? Att jag har tagit ledigt från skolan & ska börja i skolan igen nästa termin. Hur kom det sig att du ville ha ledigt? (Nyfiken) Dålig klass, ännu värre linje, skoltrött så in i bomben. Sen så kände jag för att tjäna lite pengar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 36 stycken elever + 3 mentorer. <_< Holy Moly ! :o Typ 18 stycken, kommer inte ihåg dock hur många av varje ras! 'o' Haha, dom slog ihop klasserna nu i femman och det är helt åt helevete.Tur att vi nästan aldrig är helklass men när vi väl är det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.