Gäst DonKeN Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Ne, de gjorde en god gärning. Att få bort en mördare är bra. Avrättare som avrättar mördare är ingen mördare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Där slog du huvudet på spiken DonkeN! Dom som dödar Saddam hussein är rättvisa, och ger idioten vad han har gett så många andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Saddam Hussein kan slänga sig i väggen Han vill ju ha krig hela tiden :angry: Må han komma till USA och sätta sig i ELSTOLEN! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Tortera honom ja. Jag får tycka som jag vill. Varför ska han få folk och lida medan han inte ska få smaka på sin egen medicin? nepp dom ska få medalj, jag skulle vilja slå ihjäl han med händerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Han ska dödas på direkten. Ingen tortyr bara ett rakt skott i huvudet, han begravs sedan på en öde plats där ingen kommar att hitta hans lik. Elektriska stolen är bara onödigt det tar onödig tid och skulle bara att skjutas upp och aldrig bli av. Sätter man han i fängelset så finns det en liten chans (inte alls stor) att han blir befriad av vänner/kompanjoner och blir fri och han kan fortsätta med sin tortyr och det blir bara en massa mer problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag önskar dem bad mig att få piska Saddam. Jag hatar han. Men han ska lida innan han dör. Så som han gjorde mot dem andra. Och dem som avrättade han ska få Medalj och en Pokal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Vad i h*lvete är det med er?! Man för inte en disskusion genom att skriva kommentarer såsom "Jag skulle vilja piska saddam" eller dylikt. Försök att återgå till en seriös disskusion om det någonsin varit i den spalten, och fortsätt sedan där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag sa bara min åsikt efter allt han har gjort. Är det inte ni som brukar säga yttrandfrihet eller vad det nu kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Det som ni vill göra mot Saddam har Saddam gjort mot andra.. Ni har ungefär samma tänkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag vill göra det endast mot Saddam och terrorister som kapade planen mot World Trade Center. De som sprider blod i alla länder. Jag vet inte om det jag säger är emot reglerna men ge mig inte en varning isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Och du, i dina unga tankar tror att tortyr skulle tämja en människa? Saddam dödade inte bara oskyldiga människor, han dödade tjuvar och grovt kriminella. Han (som du tycker man ska göra mot terrorister) torterade dem.. Tycker du detta var rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Han dödade de som stal från honom och inte folk som stal från folk. Folk brukade anmäla för att dem blev bestulna på deras ägodelar men istället så dödade han dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.