Hoppa till innehåll

Saddam Hussein


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Mm. Eftersom det inte är lagligt med streetrace.

 

Jag pratar också om olagliga streetrace som t.ex birka,black race och stockholm open. Och dessa streetrace är på 401meter, och fungerar ungefär som ett dragrace. Har varit med om en enda olycka på ett flertal race, och det var precis som jag sa, en utav förarna tappde fäste och voltade av vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mm. Eftersom det inte är lagligt med streetrace.

 

Dålig o dåligt. tändningen la av och han fick nit, så det var nog mer att bilen inte fungerade som den ska. Men det har väl inte till saken att göra..... Det jag ville påpeka var att dessa streetrace inte utgör någon stor fara för allmänheten och att folk som kör för fort till vardags utgör större fara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm. Eftersom det inte är lagligt med streetrace.

 

Haha har dom inte? Det var något nytt för mig, du kan ju t.ex spana in brillkos kärra. http://www.brillko.se/images/2004-05-15/im...es/image18.html .... Se och häpna, jag tycker det ser ut som att det är en bil som är tillverkad för streetrace. Eller det kanske ser ut som en helt vanlig gatbil för dig, anpassad för rusningstrafik kanske........ men som sagt det har inte med saken att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man kör lagligt streetrace så finns det regler nog och då har företaget tillverkat bilen enligt reglerna.

Men Företagen vet inte om hur olagligastreetrace går till.

 

Tror nog att det är du som inte vet om hur ett streetrace går till. Dom flesta bilarna är justerade av förarna, det är inga vanliga bilar utan det är bilar som endast körs i streetracesamanhang. Det finns även företag som gör så kallade "streetrace-bilar" och sen om dessa används på lagliga eller olagliga race skiter dom fullständigt i. Dom flesta förarna som kör olagliga race kör även lagliga.

Och det är samma regler och krav under ett olagligt som i ett lagligt race, enda skillnaden är just att man inte kör på ett inhängnat område så som t.ex en flygplats. Tycker att vi ska återgå till ämnet nu, då du troligtvis inte hur dessa streetrace går till. Och oavsett så har det nu inte med ämnet att göra längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alltså om man kör ett olagligtstreetrace och kör över någon så ska man få det. Man har brytit mot 2regler. Alltså du tycker ju synd om mördare. Men du tycker inte synd om dem oskyldiga som blir mördade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alltså om man kör ett olagligtstreetrace och kör över någon så ska man få det. Man har brytit mot 2regler. Alltså du tycker ju synd om mördare. Men du tycker inte synd om dem oskyldiga som blir mördade.

 

Så du menar att bara för att jag är emot dödsstraff så tycker jag synd om mördare och jag skiter i den mördade.... hmmm bra slutsat, ungefär som alla din dumma inlägg som jag har klagat på. Jag får väl förklara för dig. Bara för att jag inte anser att man inte borde få dödsstraff om man råkar köra över någon under ett streetrace så betyder det inte att jag tycker att föraren ska bli straffad. Däremot så anser jag inte att detta är ett MORD utan en olyckshändelse(vållande till annans död) Förstår du? Som jag sa tidigare, ett mord är när man tar någons liv med UPPSÅT!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...