Gäst DonKeN Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Spelar roll om det är en olyckshändelse på ett olagligt streetrace. Man visste redan innan att det är olagligt och att det kan skada någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Spelar roll om det är en olyckshändelse på ett olagligt streetrace. Man visste redan innan att det är olagligt och att det kan skada någon. Och då har vi kommit fram till att det inte är ett mord. Slutdiskuterat om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) Jag tror USA tvekar med att avrätta honom bara för att dom har hjälpt honom en gång i tiden. Men ändå, han har ju begått folkmord på en massa människor för att dom har protesterat mot hans regim, så jag undrar vilket av dom två sakerna som väger tyngst? :mellow: Redigerat 30 September 2006 av splintercell987 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Han e taskig mot folk men jag tycker ändå att de jäligt synd om han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Han förtjännar minst livstid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Och då menar vi livstid! Inte 20års fängelse?! Men alltså, räkna med att han kommer få hjälp med och rymma från fängelserna. Det har ju alla andra terroristerna lyckats med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Han e taskig mot folk men jag tycker ändå att de jäligt synd om han Hur kan du tycka synd om honom, vet du vad han gjort? Han är bland de ondaste människor som någonsin har levat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Han e taskig mot folk men jag tycker ändå att de jäligt synd om han Hej jag mördade hela din släkt, alltså jag var lite trött då, du tycker väl synd om mig jag menar alla blir trötta någon gång. Saddam har gjort många dåliga saker, stått bakom mord och andra otrevligheter. Att tycka synd om honom där går väl ändå gränsen? Har straffet bestämts än förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Han ska bara dö.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag är säker på att han får dödsstraff efter så många ärliga och äkta bevis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Saddam ska nog torteras först innan han blir avrättad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Nej det kommer han inte att bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.