Scarlet Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Skrivet 21 Augusti 2006 Tjena. Jag skulle vilja ha hjälp med en grej... Hur tar man screenshots? Jag vet vilken knapp det är och så men jag kan inte ta screenshots på oblivion... Finns det ngn inställning till screenshots? Tacksam för svar :) Citera
Findus Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Tryck på print screen knappen på ditt tangetbord . gå in i paint (lämpligaste programmet tycker jag) håll in Ctrl+ V så kommer bilden ploppa upp i paint ska du se :) Citera
Ozoon Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 har inte TES4 typ F11 lr nåt som screenshot knapp? så kommer bilderna i sparmappen? Kan kolla upp det. Citera
Scarlet Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2006 Tryck på print screen knappen på ditt tangetbord . gå in i paint (lämpligaste programmet tycker jag) håll in Ctrl+ V så kommer bilden ploppa upp i paint ska du se :) Det är ju precis det jag har gjort... Jag tror att det funkade för länge sen 1 gång bara <_< Citera
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Skrivet 23 Augusti 2006 Då får du testa igen, det ska fungera. Det har inget med spelet i sig att göra. Det är en windows funktion som funkar när som helst. Citera
Scarlet Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Nix funkar inte :cry: ***** kan det vara då? Citera
Dysfunction Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Om jag minns rätt måste du ändra i Oblivion.ini för att screenshots ska gå att ta. Leta efter screenshot-någonting och ändra värdet. Citera
Scarlet Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 Tack så mkt!! :) Ska testa om det funkar nu ;) Citera
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Leta upp oblivion.ini och scolla ner tills du ser "enabledscreencapture=0". Ändra bara 0 till 1 så funkar prtsc :cool: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.