admin Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Mysko, det är borta från mitt gamla Comviq kort som för övrigt är ett Comviq Millenium från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 , Raven, Desen och så var det ju någon ny kille som klagade på det. jag kom på att jag hade skickat fel. Ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Mysko, det är borta från mitt gamla Comviq kort som för övrigt är ett Comviq Millenium från början. Har ett gammalt comviq kontant från typ -01 eller nåt, fick bonus på 10 kr extra för två-tre veckor sedan senast. Men det kostar typ 5 kr/min att ringa på dagen... Jaja, antar att det är offtopic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Du kanske inte hade pengar för smstaxan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag måste ha hjälp. Jag skckade ett sms för 250 fm mitt medelande såg ut så här"Corpsgrinder 250mynt 47803 "vad gjorde jag för nått fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Inget? Du ska ju ha fått dina 250 Fm. Har du inte det, så säg till Admin eller skicka ett mail till [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 För mig funkar SMS-tjänsten alldelles perfekt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Och jag skickade det till 72550. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Och jag skickade det till 72550. I så fall har du gjort fel. Du behöver inte ha med namnet i medelandet, du ska bara skriva "fuska 250mynt 47803" utan "" för att det ska bli rätt. Medelmsnumret "förklarar" vilken medlem som ska då fuskamynten/FuskaVIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Jaha :D danke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dr_Mess Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Är det någon som vet om dessa sms kan skickas till utlandet??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Till utlandet? Du menar inte från utlandet då? ;) Sms-tjänsterna funkar bara i Sverige såvitt jag vet och så finns det några som funkari Finland också, de hittar du på samma sida som de vanliga. I övrigt tror jag inte att det funkar någonannanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.