Flagg Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Spela Oblivion när servrarna är nere. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 och om man inte har Oblivion? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Argh samma här. Fyra timmar och det är fortfarande dött. Och ingen ny ETA heller. Hoppas dom kommer igång snart, vill testa mina nya taletns och nya pvp. Och mummintrollet får man fråga varför du inte kör pvp? Är ju typ det absolut roligaste i hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Värt det >:) <3 Nya Rogue talents! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men jag då vakna kl8:00 och såg tv till kl9:00 och sen skulle jag kö wow så står de att serverna är nere från 2:00-16:00 då har jag vart ute till kl15:00 och vänta en timme men dom funka inte då heller för f*n... Men tur att man sliper skolan en vecka till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 kolla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 VA?? 22:00 DVS 02:00AM-22:00PM jag börjar tröttna på det här :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Nu är mitt tålamod slut! Vad är det man betalar för igentligen? Lögner? Jag kan förstå att dem måste ha tid på sig för att årdna grupper för BG'N men det är cirka 3,halvtimma försenad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Woaaaahahahahaha jag kan spela nu!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag slår vad om att det är fel på realm crossing PvP... jag kollade på "www.worldofwarcraft.com" och märkte att mab INTE kan köra mot villka realms som hellst... dom är i typ factions det finns 10 st och alla servrarna (inclusive dom 2 nya) finns med i någon va dom 10 jag hav bara kolla 2 st (nämligen dom jag har någulunda hög lv char) khadgar är på 6 (är jag ganska säker på...) och frostmane är på 9... jag blev lite besviken för att jag hadde håppats på att äga mina Horde kompisar i frostmane.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Mm, det finns typ en grupp med 10 servrar. T.ex. Grupp1 Stormreaver Ahn Qiraj Venture Company BurningBlade BurningLegion Haomurash Jaedenar Boulderfish Vek'Nilash' Twillight Hammer Det är bara ett exempel så den här gruppen kan bara spela mot varandra. Sen finns det mer grupper med mer servrar. Men jag gav det här bara som ett exempel. Blizzard bestämde tillåmed vilken ens server kommer ha möjligthet och möta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 lol kommer in tänker WOHO och sen kollar man på sin server "Aerie peak is full" "Position in queue : 1500" Så lack man blir alltså :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg