Hoppa till innehåll

Kommer Inte In!

sajmon

Rekommendera inlägg

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Argh samma här. Fyra timmar och det är fortfarande dött. Och ingen ny ETA heller. Hoppas dom kommer igång snart, vill testa mina nya taletns och nya pvp.

Och mummintrollet får man fråga varför du inte kör pvp? Är ju typ det absolut roligaste i hela spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag då vakna kl8:00 och såg tv till kl9:00 och sen skulle jag kö wow så står de att serverna är nere från 2:00-16:00 då har jag vart ute till kl15:00 och vänta en timme men dom funka inte då heller för f*n... Men tur att man sliper skolan en vecka till :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är mitt tålamod slut! Vad är det man betalar för igentligen? Lögner?

Jag kan förstå att dem måste ha tid på sig för att årdna grupper för BG'N men det är cirka 3,halvtimma försenad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag slår vad om att det är fel på realm crossing PvP... jag kollade på "www.worldofwarcraft.com" och märkte att mab INTE kan köra mot villka realms som hellst... dom är i typ factions det finns 10 st och alla servrarna (inclusive dom 2 nya) finns med i någon va dom 10 jag hav bara kolla 2 st (nämligen dom jag har någulunda hög lv char) khadgar är på 6 (är jag ganska säker på...) och frostmane är på 9... jag blev lite besviken för att jag hadde håppats på att äga mina Horde kompisar i frostmane....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, det finns typ en grupp med 10 servrar.

T.ex.

Grupp1

Stormreaver

Ahn Qiraj

Venture Company

BurningBlade

BurningLegion

Haomurash

Jaedenar

Boulderfish

Vek'Nilash'

Twillight Hammer

Det är bara ett exempel så den här gruppen kan bara spela mot varandra. Sen finns det mer grupper med mer servrar. Men jag gav det här bara som ett exempel. Blizzard bestämde tillåmed vilken ens server kommer ha möjligthet och möta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...