Hoppa till innehåll

Kommer Inte In!


sajmon

Rekommendera inlägg

GOOOOOOODAAAA NYHETER ALLLA!!! några servrar är uppe nu men tuvär är det så få att nästan alla hav 2000 i kö stackars blizzard dom måste få upp alla så fort som möjligt annars kommer dom inte ha så kul på en presskonferance och förklara sig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Blizzard har precis vunnit snabbhets tävlingen! Dom vann en jävligt seg server med extra anti-turbo och en kass hårdisk med 1000000 virus i och ett moderkort som man har spilt cola på.

 

Seriöst... Va f*n håller dom på med där borta?? Kan dom inte sina saker bättre än att man får vänta nästan mer än ett dygn!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du tat lungt dom har gjort en ny BG bana world cross PvP improved rouge tallents och 1000 bug fixed så klaga inte fast lite mer dåliga nyheter:

man måste vänta 30 min - 1timme för att komma in jag behöver vänta 40 min står det men får 30 sec stog det 10 minuter så good luck att komma in på en server

Uppdaterat: är 1000 att komma in på frostmane (en av servrarna uppe) och det har sjunkit till ca 25 minuter jag håppas på 15 minuters väntan

Redigerat av filkar664
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

coolt XD min guild är än så länge en "noob guild" vi har ganska lite pers i den (84) de flästa är mindre lv än lv 40 (inclusive mig på 38) och det är så stor skilnad på lv så man kan inte göra några inctance tillsammans som alla kan njuta av men vi ska jöra en i The Barrens immorgon ^^ håppas khadgar är uppe innan 16:00 då möts alla i en liten by i the barrens... har alldrig varit där XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...