Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 GOOOOOOODAAAA NYHETER ALLLA!!! några servrar är uppe nu men tuvär är det så få att nästan alla hav 2000 i kö stackars blizzard dom måste få upp alla så fort som möjligt annars kommer dom inte ha så kul på en presskonferance och förklara sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Blizzard har precis vunnit snabbhets tävlingen! Dom vann en jävligt seg server med extra anti-turbo och en kass hårdisk med 1000000 virus i och ett moderkort som man har spilt cola på. Seriöst... Va f*n håller dom på med där borta?? Kan dom inte sina saker bättre än att man får vänta nästan mer än ett dygn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) du tat lungt dom har gjort en ny BG bana world cross PvP improved rouge tallents och 1000 bug fixed så klaga inte fast lite mer dåliga nyheter: man måste vänta 30 min - 1timme för att komma in jag behöver vänta 40 min står det men får 30 sec stog det 10 minuter så good luck att komma in på en server Uppdaterat: är 1000 att komma in på frostmane (en av servrarna uppe) och det har sjunkit till ca 25 minuter jag håppas på 15 minuters väntan Redigerat 23 Augusti 2006 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag har kö nummer 40:D på wildhammer så kom in på den och spela med mig ska heata kalipos och ska va tauren shaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag kommer ändrade från frostmane till wildhammer (det gick fortare neråt...) ska nog vara en tauren Warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Blir galen! WoW!! måste spela.. klarar mig inte en dag till! :P Flikar Kadamar spelar också på khadgar.. :) (känner han på riktit) Redigerat 23 Augusti 2006 av isMaNnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 coolt XD min guild är än så länge en "noob guild" vi har ganska lite pers i den (84) de flästa är mindre lv än lv 40 (inclusive mig på 38) och det är så stor skilnad på lv så man kan inte göra några inctance tillsammans som alla kan njuta av men vi ska jöra en i The Barrens immorgon ^^ håppas khadgar är uppe innan 16:00 då möts alla i en liten by i the barrens... har alldrig varit där XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 f*n vad tur jag har! Mer PVP! Vorre det inte Cross-Realm så hade jag inte kunnat spela mycket pvp i lv 40-49 eftersom stormreaver är så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Kör på mazrigos, ingen kö alls. Men det tog en timme innan cross bg började fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Kör på mazrigos, ingen kö alls. Men det tog en timme innan cross bg började fungera. Vi är i samma battlegroup =) lv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 43 med roguen..dom andra är 19-20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg