third_antichrist_89 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vilken mask är häftigast??? Jag tycker att Sid's mask är häftigast... (Gasmasken) :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 JOEYS mask är koolast! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Alla deras masker suger, men om ja måste välja..uhmm...Corey.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag vet inte vad alla heter men den masken med lång näsa är ju klart fräckast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 onödigt att ha en mask för man inte bågr visa sitt aniskte men om jag måste välja så tar jag nog han som påminner om pinhead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag har ingen aning om vad han heter men han med svart hår och vit målat ansikte och så är han svart målad kring ögonen (han har ingen mask) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Kan inte namnen men, SpikHead eller vad han kallas har ballast mask!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Trummisen och gitarristen med typ järnmasken e ballast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 clownen har grymmast mask kan inte deras namn så ja säger clownen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Bas killen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.