Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag blir alltid kickad när jag trycker på nån utav F knapparna. (t.ex, F1 som är autobuy) varför då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Svara inte om ni inte vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Menar du att om du trycker på F10 så stängs spelet av eller? Eller står det typ bara kickad? Om inte, skriv isåfall vad det står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Du måste bina om knapparna. Blev så för mig med när ajg skulle ha upp Admin-menyn för min server, men det var bara att binda upp så fungerade det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Japp när en sa: Push f10 to see the soundlist då gick jag ut från servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Mm, för (som jag sa i mitt förra meddelande) F10 är nämligen snabbkombinationen för "exit". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Jag blir alltid kickad när jag trycker på nån utav F knapparna. (t.ex, F1 som är autobuy) varför då? Kolla så du inte har råkat binda knapparna fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Hur menar ni med att binda fel? Man kan väl inte binda så att man blir kickad eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Alltså gå in på options och ändra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg